MY FAVORITE ACCESSORIES




With the flourishing of my new orchids I bring this post to show you my favorite accessories ... flowers are beautiful! 

There is no better accessory for a man than a watch, I love watches and I can not resist them, because it says a lot about us. Everytime I go shopping I always see first the watches, my obsession!

Is the perfect complement to go to a elegant party, or just for everyday, but always adapting to our style and occasion in which we are, there are watches formals and casuals. For me a watch is not just and only for show the time, can be really a jewel designed to last over time and transmitted from generation to generation. Switzerland is the best expression of the watchmaking, there not manufacture watches, produced jewelry and art ... its production process is carried out with the most thorough care and they are made of high quality materials, although this depends on the brand. The design and technology are made by top industry professionals ... make a good watch carries a lot of work.

My favorite is a Jaguar than when I saw him in the store I was fascinated. His casual character, manufactured in Switzerland, leather strap, spphire crystal and its design completely enamored me. This watch is perfect and it can put for everyday, take a bike ride, go shopping and for a fun afternoon with friends. Without doubt, the watch is a true reflection of the brand character.




Con el florecimiento de mis nuevas Orquídeas, os traigo este post para enseñaros cuáles son mis accesorios favoritos ... ¿a que son preciosas?

No hay mejor accesorio para el hombre que un reloj, me encantan los relojes y no me puedo resistir a ellos, ya que dice mucho de nosotros. Cada vez que voy de compras siempre veo primero los relojes, ¡me obsesionan!

Es el complemento perfecto para ir a una fiesta elegante, o simplemente para el día a día, pero siempre adaptándolo a nuestro estilo y ocasión en la que nos encontremos, hay relojes más formales y otros más casuales. Para mí un reloj no es solo y únicamente para mostrar la hora ¡No!, es algo más, puede llegar a ser una auténtica joya concebida para perdurar en el tiempo y ser transmitido de generación en generación. Suiza es la más alta expresión de la mejor relojería, allí no se fabrican relojes, se fabrican joyas y obras de arte ... su proceso de elaboración se lleva a cabo con el más exhaustivo cuidado y con mucho mimo, por no hablar de los materiales que lo forman de máxima calidad, aunque esto también tiene que ver con la marca. El diseño y la tecnología están hechos por los mejores profesionales de la industria ... fabricar un buen reloj conlleva muchísimo trabajo.

Mi preferido es un Jaguar que al verlo en la tienda me fascinó. Su carácter casual, fabricado en Suiza, la correa de piel con cristal de zafiro y su diseño me enamoraron completamente. Este reloj es perfecto para diario, dar un paseo en bici, ir de shopping y pasar una tarde divertida con los amigos. Sin duda, el reloj es el fiel reflejo del carácter la marca.








Another new accessory that I have is a leather bracelet Massimo Dutti, goes perfect with a casual look.



Otro nuevo accesorio que tengo es una pulsera en cuero de Massimo Dutti, va perfecta con un casual look.





4 comentarios:

  1. hello dear great blog,I'm new follower hope you can follow me too :)

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. I have to agree with you, watches are the best accessories for men !
    And this one is gorgeous ! great choice :)

    www.universeandyou.com.br

    xoxo from japan

    ResponderEliminar